ПРАЦЮЄМО ОНЛАЙН


ПРАЦЮЄМО ОНЛАЙН

Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів

Про вебінар
Трансляція відбудеться 17 березня о 18:00
Під час надзвичайних ситуацій - катастроф техногенного характеру, карантинів тощо, надзвичайно гостро стоїть питання роботи навчальних, позанавчальних, дошкільних закладів. Сучасні інтернет-технології та ґаджети дають змогу організувати дистанційне навчання. Звичайно, три тижні карантину - це серйозний виклик системі освіти України. Але у нас є багато можливостей вийти переможцями в цій ситуації та отримати унікальні навички, потрібні для подальшої роботи. 
План вебінару: 
Характеристика освітніх онлайн-ресурсів.
Приклади застосування онлайн-ресурсів під час дистанційного навчання.
Виховний потенціал вимушеного перебування дітей шкільного та дошкільного віку вдома.
Кому це буде корисно:
учителям початкової школи, учителям-предметникам, учням та їхнім батькам, адміністраторам закладів освіти.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
Презентацію з матеріалами.
Відеозапис трансляції вебінару.

Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу
Про вебінар
Трансляція відбудеться   18 березня о 18:00
Групова та командна робота забезпечують ефективну взаємодію між учнями, а також роблять керування вчителя непрямим. Адже педагог виступає насамперед організатором початкового і завершального етапів роботи: формулює завдання та алгоритм дій для його виконання, разом із учнями бере участь в оцінюванні досягнутих результатів. Дуже важливо, що за таких умов оцінюється робота всієї групи, а не окремих учнів. Помилки дітей обговорюються тільки в групі. Тож робота учнів перетворюється з індивідуальної діяльності кожного школяра на ефективну співпрацю. 
Беручи активну участь у командній роботі, учні все більше відчувають клас частиною свого світу. Вони дійсно зацікавлені у підтриманні дружніх стосунків у колективі. Та обираючи різні форми і методи взаємодії між учасниками освітнього процесу, потрібно не забувати змінювати види діяльності. Адже коли дітям набридає одноманітність, їм стає нецікаво і це впливає на ефективність навчання. Тому для організації ефективної співпраці, особливо під час виконання командних проєктів, потрібно правильно визначити завдання та обрати форми комунікації між учнями. 
План вебінару: 
Як організувати продуктивну командну взаємодію.
Можливості та особливості роботи з сервісом Trello.
Знайомство та інструкція для роботи з сервісом Trello.
Кому це буде корисно:
учителям початкової школи, учителям-предметникам, учням та їхнім батькам, класним керівниками, психологам, адміністраторам закладів освіти.
За участь у вебінарі ви отримаєте:
Свідоцтво учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин.
Презентацію з матеріалами.
Відеозапис трансляції вебінару.


Дизайн-мислення в школі
ПРО КУРС
Як зробити наших учнів та школи успішними? Професії майбутнього потребуватимуть творчого мислення, вміння розв’язувати складні задачі та ефективно комунікувати, але як цьому правильно навчати? Як об’єднати лідерів змін для вироблення системних рішень для подолання освітніх викликів? У всьому цьому може допомогти знаменитий метод дизайн-мислення, започаткований в Стенфордському університеті. А розібратися з ним детально допоможе цей практичний курс Массачусетського технологічного інституту!
Курс розділено на три частини, які поєднують теорію дизайн-мислення та приклади його застосування в освітньому процесі, а також дають можливість освітянам застосовувати вивчені концепції у себе в школі.
Блок 1. Познайомимось з дизайн-мисленням. Вступ до дизайн-мислення від фахівців Массачусетського технологічного інституту. В рамках першого завдання слухачі спробують себе у ролі дизайнера та зроблять невеликий проект. Цей блок стане основою для подальшого навчання.
Блок 2. Дизайн-мислення для учнів та студентів. Приклади того, чому і як освітяни використовують дизайн-мислення для підвищення ефективності та заохочення до навчання школярів. Слухачі розроблять практичний дизайн-проект для того, щоб провести навчальний експеримент у власному класі.
Блок 3. Дизайн-мислення для навчального закладу. Приклади того, як саме навчальні заклади використовують дизайн-мислення для змін в своєму освітньому процесі. Слухачі розроблять покроковий план того, як використовувати експерименти на базі дизайн-мислення для подолання проблем у вашому навчальному закладі.
Цей курс створений за фінансової підтримки Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, заснованої для того, щоб надати можливості для розвитку шкільним лідерам в усьому світі. Оригінал курсу доступний на платформі edX.
Image: Alyssa Napier and Garrett Beazley. © MIT
ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?
Що таке дизайн-мислення? Чому дизайн-мислення важливе та потрібне для учнів та навчальних закладів у ХХІ столітті?
Процес дизайн-мислення.
Як застосовувати дизайн-мислення у різних освітніх середовищах?
Використання дизайн-мислення як стратегії для покращення шкіл та освітньої системи в цілому.
ОБСЯГ КУРСУ
30 годин
ФОРМА НАВЧАННЯ
Онлайн-курс, опановується дистанційно
ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Сертифікат про успішне завершення навчання з вказання кількості годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Всі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитись за посиланням.
НАПРЯМ НАВЧАННЯ
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників з питань ефективного планування освітнього процесу, впровадження новітніх технологій у навчанні для подальшого розвитку української освіти.
ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ/НАБУВАТИМУТЬСЯ
Загальні: освітологічна, соціально-психологічна, андрогогічна, інтегральна; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.
Фахові: професійно-педагогічна, цифрова, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, комунікаційна, підприємницька, управлінська, методична, компетентності з інформальної освіти та професійно-особистісного розвитку
МЕТА КУРСУ
Надати освітянам необхідний інструментарій для впровадження технологій дизайн-мислення в освітній процес з використанням порад Массачусетського технологічного інституту.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Назва розділів і тем
Кількість годин
Всього
у тому числі
Лекції
Тестування
Самостійна робота
Вступ
3
2
0
1
Блок 1. Познайомимось з дизайн-мисленням.
7
2
1
4
Блок 2. Дизайн-мислення для учнів та студентів.
8
2
1
5
Блок 3. Дизайн-мислення для навчального закладу.
8
2
1
5
Фінальне завдання та висновки
4
0
0
4
Всього годин
30
8
3
19

Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?
ПРО КУРС
Онлайн-курс Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на базі сучасних досліджень розповідає про те, як саме ми навчаємося – як наш мозок створює, зберігає і відтворює спогади.
Ви дізнаєтеся про типові помилкові уявлення та непорозуміння у навчанні, які можуть завадити учням одержувати знання та опановувати нові предмети максимально ефективно. На вас чекають практичні застосування когнітивістики для викладання в школі: обрання ефективних стратегій викладацької діяльності, розробки корисних методів оцінювання, мотивування учнів та розробки дитиноцентричних навчальних планів.
Курс спрямований на покращення практики викладання шкільних вчителів.
Курс мовою оригіналу доступний на платформі edX.
ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?
Як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади?
Чому робоча пам'ять настільки важлива для навчання і які існують способи, щоб запобігти її перевантаження?
Як створювати спогади, які залишаються із вами та легко згадуються за потреби?
Які існують неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів, і як їх виправити?
Як типи мислення і переконання учнів щодо навчання можуть допомогти або завадити їх академічним успіхам?
Як допомогти учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання?
Стратегії викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів.
ПРОГРАМА КУРСУ
Тиждень 1: Як мозок створює, зберігає і відтворює спогади?
Тиждень 2: Як типи мислення учнів впливають на навчання?
Тиждень 3: Як допомогти учням самостійно регулювати своє навчання?
Тиждень 4: Стратегії викладання засновані на когнітивній науці для максимізації навчання всіх учнів.
ОБСЯГ КУРСУ
20 годин
ФОРМА НАВЧАННЯ
Онлайн-курс, опановується дистанційно
ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Сертифікат про успішне завершення навчання з вказання кількості годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Всі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитись за посиланням.
НАПРЯМ НАВЧАННЯ
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників з розвитку кртичного мислення, основ розуміння пам'яті та ефективних способів навчання.
ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ/НАБУВАТИМУТЬСЯ
Загальні: знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти; особливостей процесів викладання і навчання школярів; основних механізмів функціонування і реалізації компетентнісної парадигми навчання; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.
Фахові: розвинені вміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проєктування, оцінювання тощо); конструювати та реалізувати сучасні програми навчання школярів із використанням різноманітних методів, форм і технологій; діагностувати освітній процес і складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості, громадянина, інноватора; керувати проєктною діяльністю школярів; проєктувати власну програму професійно-особистісного зростання.
МЕТА КУРСУ
Допомогти освітянам зрозуміти психологію мислення, опанувати навички та вміння для розвитку пам'яті та ознайомитись із новітніми навчальними технологгіями провідних американських фахівців.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Розділ 1
Пам’ять та навчання
Викладач
Ніколь Бріттінгем Фарлонг, вчителька англійської мови у 9-12 класах
Теми
Навчання у школі
Як працює пам’ять?
Робоча пам’ять
Попередні знання
Створення спогадів
Відновлення спогадів
5 годин
Розділ 2
Мислення
Викладач
Тед Огден, викладач англійської мови у 6-12 класах
Теми
Сприйняття точки зору учня
Важливість некогнітивних факторів
Мислення зростання та навчання
Розвиток мислення навчання
Почуття приналежності
5 годин
Розділ 3
Методи навчання учнів
Викладач
Карі Острем, сертифікована вчителька математики у 9-12 класах
Теми
Когнітивне навантаження
Багатозадачність
Мотивація
Навчання вчитись
5 годин
Розділ 4
Ефективні методи викладання
Викладач
Ліллі Даймонд, вчителька 5 класу
Теми
Наука про навчання та ефективні методи викладання
Відгук та навчання
Відновлювальні вправи
Інтервальні повтори та чергування
Метапізнання

Немає коментарів:

Дописати коментар