
Перевернуте навчання передбачає опановування
теоретичного матеріалу учнями самостійно, а виконання практичних завдань – з
педагогом.
ЩО
ТАКЕ ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ?
Ідея перевернутого навчання виникла в США кілька
десятиліть тому. Її суть – у залученні учнів чи студентів до практичної
діяльності під час уроків чи лекцій замість механічного занотовування теорії.
Авторами концепції є Джонатан Бергман та Аарон Семс.
Саме вони придумали цей термін та вперше випробували методику.
Замість домашнього завдання учні дивляться короткі
відео-лекції, а під час так званого “аудиторного” часу разом з педагогом
виконують практичні завдання.
ЧОМУ
ВИНИКЛА ПОТРЕБА НОВИХ ОСВІТНІХ КОНЦЕПЦІЙ?
Справа в тім, що традиційні методи проведення
уроків мають низку недоліків:
– учні не завжди встигають за учителем (усе
записати, зрозуміти, усвідомити);
– поспішаючи усе записати та пишучи абияк, інколи
учневі складно розібрати власні “записи-каракулі”;
– деяким учням нецікаво, вони впевнені, що можуть
про все прочитати в інтернеті чи з підручника;
– учителю доводиться повторювати один і той же
матеріал по кілька разів різним класам (не надто цікаве проведення часу);
– під час уроку залишається зовсім мало часу на
практичне відпрацювання теорії.
ЯК
ЦЕ ПРАЦЮЄ?
Педагог має підготувати кілька відео-лекцій на
тиждень (це можуть бути як власні розробки, так і запозичені) та дати до них
доступ учням.
Учні переглядають матеріали вдома у зручний для себе
час. Перевагами такого опановування матеріалу є те, що лекцію можна переглянути
кілька разів, зупинити, якщо щось не зрозуміло, щоб потім знайти необхідну
інформацію або поставити запитання щодо неї учителю.
Під час уроку учні разом з педагогом виконують
лабораторні чи інші види робіт, обговорюють питання, які викликали труднощі, та
разом виявляють прогалини у знаннях, які слід заповнити.
РЕАЛІЗАЦІЯ
МЕТОДУ
1 -розробіть відео-матеріали (це може бути
відео-лекція або презентація), які мають переглянути учні. Не забувайте, що
інформація має служити насамперед отриманню знань та обов’язково відповідати
шкільній програмі;
2- встановіть чіткі терміни виконання завдань
(дисципліну ніхто не скасовував);
3 -забезпечте доступ до цифрових матеріалів
усім учням. Якщо у когось немає доступу до інтернету, запишіть матеріали на
диск;
4 -складіть інструкцію щодо нового методу
навчання та будьте готові відповісти на сотні запитань. Головне – щоб усі
зрозуміли вас правильно;
5 -будьте готові, що не усім ваш метод
сподобається. Його можуть критикувати як батьки, так і колеги-педагоги. Тут
вирішувати вам – здаватися чи спробувати і довести, що метод працює.
Успіхів!
Джерело: https://uk.etcetera.media/pam-yatka-pedagogu-shho-take-perevernute-navchannya-ta-yak-yogo-zastosovuvati.html
Немає коментарів:
Дописати коментар