Хмара слів






Навіщо створювати хмари слів?
У будь-якому завданні повинен бути сенс. Освоїти сервіси по створенню "хмар слів" зовсім не довго, але з чого скласти ці хмари, що з ними робити далі? 

Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану?

Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що: 

·                     в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; 
·                     попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту; 
·                     можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку; 
·                     скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари; 
·                     створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова; 
·                     показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
·                     перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
·                     написати зашифровану листівку другові;
·                     зробити "хмарку" підказок до математичного (фізичного, географічного, біологічного, інформатичного, ...) диктантів, кросвордів тощо;
·                     повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.
Це тільки деякі варіанти використання "хмар тегів/слів". Кожен вчитель може додати до свого арсеналу вправ найрізноманітніші ідеї.



ОЙ ТИ, НЕНЬКА-УКРАЇНА
Ой ти, ненька - Україна,
Я тебе кохаю,
В свiтi кращої країни
Я не знаю.
Чорне море, степ широкий,
Зеленi Карпати,
I пiд небом синьооким
Стежина до хати.
 







Немає коментарів:

Дописати коментар