
Навіщо створювати хмари слів?
У будь-якому завданні повинен бути сенс. Освоїти сервіси по створенню
"хмар слів" зовсім не довго, але з чого скласти ці хмари, що з ними
робити далі?
Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану?
Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану?
Можливості використання хмари слів у навчанні
пов'язані, наприклад, з тим, що:
·
в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні
визначити;
·
попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми,
«хмара» виступає в якості опорного конспекту;
·
можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне
питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
·
скласти речення або розповідь, використовуючи якомога
більше слів з хмари;
·
створити словникову «хмару» на основі невеликих
нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були
ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова;
·
показати «хмару», складену зі слів, узятих із
незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
·
перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
·
написати зашифровану листівку другові;
·
зробити "хмарку" підказок до математичного
(фізичного, географічного, біологічного, інформатичного, ...) диктантів,
кросвордів тощо;
·
повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.
Це тільки деякі варіанти використання "хмар
тегів/слів". Кожен вчитель може додати до свого арсеналу вправ
найрізноманітніші ідеї.
ОЙ
ТИ, НЕНЬКА-УКРАЇНА
Ой ти, ненька -
Україна,
Я тебе кохаю,
В свiтi кращої
країни
Я не знаю.
Чорне море, степ
широкий,
Зеленi Карпати,
I пiд небом
синьооким
Стежина до хати.

Немає коментарів:
Дописати коментар